ویدئو پروژکتور Vivitek (ویویتک) مدل Vivitek QUMI Q5

Brands slogo size for solarism copy 2
(1 customer review)

۲۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان

تکنولوژی ساخت: LED

وضوح تصویر(رزولوشن): WXGA – 1280*800

شدت روشنایی: 500 انسی لومن

نسبت کنتراست تصویر: 1 :30000

عمر لامپ : 30000 ساعت در حالت اقتصادی

درگاه های اتصال: USB – HDMI – AUDIO

ناموجود

توضیحات

معرفی ویدئو پروژکتور ViVitek

ویدئو پروژکتور Vivitek مدل Qumi Q5 با لامپ LED توسط کمپانی ویویتک تولید و به بازار جهانی عرضه گردید. این پروژکتور با توجه به عملکرد خوب و نصب آسانی که دارد ;تصاویر روشنی را هم به شما ارائه می دهد. شما می توانید از این ویدئو پروژکتور با توجه به نیازتان در محیط های کاری و تجاری، کلاس­ های آموزشی و دانشگاه ها، محیط های فرهنگی و مصارف تبلیغاتی و نمایشگاهی استفاده نمائید و از ارائه تصاویر با ابعاد بزرگ لذت ببرید.

این پروژکتور زیبا و شکیل دارای وزن ۰.۵ کیلوگرم و ابعاد ۱۰۲*۳۲*۱۶۲ میلی متر میباشد. و شما میتوانید به راحتی آن را حمل کرده و در مصارف پرتابل (سیار) استفاده کنید; و یا اینکه آن را به صورت ثابت روی سقف نصب نمائید.

ویدئو پروژکتور Vivitek
ویدئو پروژکتور Vivitek

ویژگی های ویدئو پروژکتور Vivitek

روشنایی و وضوح تصویر

پروژکتور Qumi Q5 با داشتن ۵۰۰ لومن (واحد اندازه گیری شدت روشنایی) شدت روشنایی و کنتراست; (تلفیق بین رنگ سیاه و سفید) ۱۰۰۰۰:۱ قادر است. تصاویر را با کیفیت و وضوح خوبی به نمایش بگذارد. هم چنین تکنولوژی پخش این دستگاه DLP میباشد که باعث میشود; تا در یک محدودیت زمانی کیفیت وشفافیت پخش تصاویر کاسته نشود.

این دستگاه قابلیت پخش تصویر از ۳۰ تا ۹۰ اینچ روی پرده نمایش را دارد. که میتوان بهترین کیفیت تصویر را در بازه ۴۵ تا ۸۰ اینچی مشاهده نمود. نسبت ابعاد تصویر که همان Aspect Ratio نام دارد، نسبت پهنا به ارتفاع یک تصویر محسوب میشود; که در این پروژکتور تصاویر در ابعاد ۱۶:۱۰ مشاهده میشوند. و نسبت به تصاویر با ابعاد ۴:۳ عریض تر می باشند. هم چنین Qumi Q5 دارای رزولوشن (۸۰۰×۱۲۸۰) WXGA می باشد و قادر است. در مقابل پروژکتورهایی با رزولوشن پائین تر مثلاً XGA تصویر را با جزئیات بیشتر به نمایش بگذارد.

پروژکتور ویویتک Qumi Q5 از فناوری BrilliantColor برخوردار است که باعث می شود. تصاویر و محتویات با شفافیت بهتری به نمایش گذاشته شوند . در حقیقت با استفاده از این فناوری رنگها و جزئیات تصاویر به خوبی قابل رویت می باشند.

ویدئو پروژکتور Vivitek
ویدئو پروژکتور Vivitek

مصرف انرژی

از آنجایی که در دنیای امروز انرژی برق اهمیت بسیاری یافته و همه تلاش ها در جهت کاهش مصرف انرژی است; استفاده از پروژکتور Qumi Q5 که دارای لامپ LED است میتواند با مصرف انرژی کم بیشترین نور را تولید کند. همچنین استفاده از پروژکتور با لامپ LED در کاهش آلودگی محیط زیست نیز نقش بسزایی را ایفا می کند. لازم به ذکر است; که عمر لامپ این دستگاه ۳۰۰۰۰ ساعت میباشد که حدود شش برابر بیشتر از یک لامپ معمولی عمر میکند. و نسبت به پروژکتورهایی با لامپ معمولی اشباع رنگ بهتری نیز دارد.

اصلاح تصویر

همچنین پروژکتور Qumi Q5 امکان اصلاح تصویر ذوزنقه ای (Keystone) را در حالت عمودی تا ۴۰+/- درجه به صورت دستی برای شما فراهم می کند. و چنانچه دستگاه دیتا پروژکتور در یک زاویه رو به بالا نسبت به پرده نمایش قرار بگیرد; این تصویر به سمت عمودی می چرخد تا به صورت موازی با پرده نمایش پخش شود.

سیستم پخش صدا

Qumi Q5 دارای یک بلندگوی ۲ وات است. که برای فضاهای کوچک با جمعیت کم مناسب است .ولی برای فضاهای بزرگ شما به یک بلندگوی قوی تری نیاز دارید. سیستم طراحی کاهش دهنده ی صدای این پروژکتور باعث میشود که صدا در حالت اکو به ۲۸ دسی بل کاهش یابد. و در نتیجه صدای فن به سختی به گوش برسد. با این طراحی مخاطب میتواند با کمال آرامش و سکوت از دستگاه استفاده نماید.

سایر امکانات ویدئو پروژکتور Vivitek

این پروژکتور با قابلیت پخش۳D READY برای بسیاری از کاربران مناسب می باشد. برای بازی کردن، هیچ چیزی نمی تواند بر تجربه ی صفحه ی نمایش بزرگ سه بعدی یک پروژکتور غلبه کند. در آموزش می توان از آن برای نمایش نمودارها، اشکال و اشیاء سه بعدی از مسائل الکترونیکی گرفته تا مجسمه های دروس تاریخ استفاده کرد. پس اگر به دنبال تماشای تصاویر سه بعدی هستید به شما این پروژکتور را پیشنهاد می دهیم.

این ویدئو پروژکتور دارای یک فیلتر است; که مانع از ورود گرد و غبار به داخل دستگاه و باعث بهبود عملکرد لامپ این دستگاه می شود. طول عمر این فیلترها بستگی به شرایط نگهداری و محیط استفاده از آنها دارد; که هرچقدر محیط گردوغبار کمتری داشته باشد طول عمر فیلتر هم بیشتر می شود. لازم به ذکر است که هر چندوقت یکبار فیلترها را باید نظافت کنید.

مصرف برق این دستگاه ۶۵ وات است ولی در حالت اکو کاهش یافته; و زمانی که آن را در حالت آماده به کار (Standby) تنظیم می کنید مصرف برق دستگاه به ۰.۵ وات می رسد.

دریافت دفترچه راهنمای محصول

سخن آخر

در قسمت آخر میخواهیم در مورد پورت های پروژکتور Qumi Q5 صحبت کنیم. این پروژکتور دارای یک ورودی کامپیوتر ۲۴ پین به نام Universal I/O می باشد. که شما میتوانید لپ تاپ و یا کامپیوتر خود را به پروژکتور وصل کنید و با پورت HDMI موجود میتوانید از یک دستگاه پخش کننده تصویر را با کیفیت بالا از ویدئو پروژکتور پخش نمائید.هم چنین یک خروجی صدا ، یک ورودی ویدئو برای وصل کردن کنسول های مختلف مانند تلویزیون از دیگر پورتهای این دستگاه محسوب می شوند. با پورت USB-A می توانید تصاویر البته با فرمت های محدود را به نمایش بگذارید.

با یک پروژکتور دوست داشتنی و پرکاربرد آشنا شدیم . شما می توانید Qumi Q5 را جز انتخاب های ایده آل خود قرار داده و با توجه به نیاز خود، از آن در محیط های گوناگون استفاده نمائید.

نکات مهم :

هیچ وقت اجسام را روی دستگاه ، زمان استفاده قرار ندهید.
حتماً اطراف فن خنک کننده و فیلتر دستگاه خالی باشد.

ویدئو پروژکتور Vivitek
ویدئو پروژکتور Vivitek

برچسب‌های مرتبط با ویدئو پروژکتور Vivitek

قیمت ویدئو پروژکتور ویویتک
ویدئو پروژکتور ویویتک جیبی
ویدئو پروژکتور جیبی ویویتک
ویدئو پروژکتور Vivitek
مشخصات ویدئو پروژکتور ویویتک

توضیحات تکمیلی

برند

ویویتک

ابعاد

32.3*102.4*160 میلی متر

وزن

0.490 کیلوگرم

نوع کاربری

قابل حمل

تکنولوژی ساخت

LED

شدت روشنایی / Brightness

500 انسی لومن

رزولوشن/ Resolution

WXGA -1280*800 dpi

کنتراست/ Contrast

30,000:1

عمر لامپ / Lamp Life

30000 ساعت

عمر لامپ اقتصادی/Eco Lamp Life

30000 ساعت

نسبت نمایش / Aspect Ratio

16:10

اندازه تصویر

30 تا 90 اینچ

ورودی VGA

خروجی VGA

ورودی HDMI

✔️

ورودی AUDIO

✔️

خروجی AUDIO

✔️

ورودی S-VIDEO

ورودی VIDEO

ورودی LAN

درگاه USB - A

✔️

درگاه USB - B

درگاه RS232

سه بعدی – 3D

وایرلس

اختیاری با تهیه دانگل وایرلس

اسپیکر

دارد – 2W

تصحیح حالت ذوزنقه ای

40-/+ درجه عمودی

1 review for ویدئو پروژکتور Vivitek (ویویتک) مدل Vivitek QUMI Q5

  1. علی شفیعی

    برای مشاوره جهت خرید و دریافت اطلاعات تکمیلی با ما تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *