اسمارت برد جی پلاس (نمایشگر لمسی) ۶۵ اینچی مدل GSB-65JB

g plus logo 1
(3 customer reviews)

۶۹،۰۰۰،۰۰۰ تومان

تکنولوژی ساخت: لمسی

ابعاد سطح فعال: 65 اینچ

حافظه داخلی: 16 گیگابایت

 قابلیت پشتبانی از فناوری (4K): دارد

توضیحات

اسمارت برد جی پلاس;شرکت گلدیران یکی از بزرگترین شرکت های تولید، توزیع و خدمات پس از فروش لوازم الکترونیک در ایران است. و برند “جی پلاس” را به عنوان برند انحصاری خود معرفی کرده است. سبد محصولات جی پلاس، حوزه های متنوعی همچون لوازم خانگی، صوتی و تصویری، موبایل و آی تی را در بر می گیرد.
گروه محصولات آی تی با برند Gplus عبارتند از:
• مانیتور
• کامپیوتر های یکپارچه (All In One)
اسمارت برد (IFPD)
• اندروید باکس
• نمایشگرهای صنعتی

اسمارت برد جی پلاس (نمایشگر لمسی) 65 اینچی مدل GSB-65JB
اسمارت برد جی پلاس (برد هوشمند) ۸۶ اینچی مدل GSB-86JB

برند جی پلاس با گارانتی گلدیران در کنار تمام محصولات خود، یک کالای متفاوت را با نام “اسمارت برد” ارائه کرده است . که به عنوان یک انتخاب کلیدی و مورد نیاز، در زمینه کسب و کار و آموزش مورد استفاده قرار می گیرد. اسمارت برد جی پلاس در چهار سایز ۶۵ ، ۷۵ ، ۸۶ و ۹۸ اینچ به بازار عرضه شده است:
۶۵JB-BLACK •
۷۵JB-BLACK •
۸۶JB-BLACK •
۹۸JB-BLACK •

اسمارت برد جی پلاس (نمایشگر لمسی) 65 اینچی مدل GSB-65JB
ابعاد نمایشگر لمسی جی پلاس

صفحه نمایش اسمارت برد جی پلاس

برد هوشمند جی پلاس از یک صفحه نمایش لمسی با کیفیت برخوردار است. که به راحتی و بدون هیچ تاخیری برنامه ها و دستورات را اجرا خواهد کرد. صفحه نمایش مات این دستگاه از انعکاس نور تا حد بسیار زیادی جلوگیری می کند. و با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ امکان نمایش محتوا با وضوح ۴K را فراهم می کند. حالت روشنایی ۴۰۰cd/m2 و کنتراست آن ۱۲۰۰:۱ است. اسمارت برد جی پلاس دارای محافظ شیشه ای چهار لایه صنعتی بسیار مقاوم نسبت به ضربه می باشد. و از تمامی پورت های انتقال تصویر ( vga-av-component-dp-hdmi ) پشتیبانی می کند.

اسمارت برد جی پلاس (نمایشگر لمسی) 65 اینچی مدل GSB-65JB
کیفیت فوق العاد نمایشگر لمسی
اسمارت برد جی پلاس (نمایشگر لمسی) 65 اینچی مدل GSB-65JB
قابلیت آموزش و تعاملی

سخت افزار اسمارت برد جی پلاس

مادربرد اسمارت برد جی پلاس مدل K8A-MSD6A8386 است. و پردازنده مرکزی این محصول Quad Core 1.5GHz,A53 +ARM A73 و پردازشگر گرافیکی آن از نوع Mali G51 می باشد. برای این محصول، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت و مقدار رم ۳ گیگابایت (DDR4 ) در نظر گرفته شده است.

سیستم عامل و نرم افزار

سیستم عامل این دستگاه، اندروید ۸ بوده که از قابلیت ارتباط بی سیم با کمک نرم افزار Eshare برخوردار می باشد. و نکته حائز اهمیتی که وجود دارد این است. که برد هوشمند جی پلاس از iMirror اپل برای ارتباط بی سیم نیز پشتیبانی می کند.
اتصال: اسمارت برد جی پاس به دستگا ههای دیجیتالی مختلفی مانند پروژکتور، لپتاپ، رزبری پای، اسپیکر، تلویزیون، تبلت و … متصل خواهد شد.

استند ایستاده

این دستگاه قابلیت نصب به دیوار را دارد، در صورت نیاز می توانید استند ایستاده را جداگانه تهیه کنید.

stand
استند ایستاده

امکانات و درگاه ها اسمارت برد جی پلاس

در پنل جلویی اسمارت برد جی پلاس ۵ دکمه تعبیه شده است:
حالت آماده به کار
بازگشت به صفحه اصلی (Home)
بازگشت به حالت قبل
تنظیمات
کنترل صدا

درگاه ها

• در جلو دستگاه، دو درگاه USB تعبیه شده و در کنار آن پورت Touch-USB و درگاه HDMI قرار گرفته است.
• سمت راست پنل اسمار تبرد جی پلاس به درگاه های ضروری مانند خروجی HDMI ،SPDf ، دو درگاه USB ،DP و دو پورت HDMI مجهز شده است.
• ویژگی SPDIF یک رابط سخت افزاری برای انتقال صدای با کیفیت به صورت دیجیتالی می باشد. و از خصوصیات آن می توان به حذف نویزهای اضافه اشاره کرد.
• در بخش دیگر، دو پورت برای قرارگیری کابل LAN و ورودی و خروجی های صدا تعبیه شده است. که می توانید از آن ها استفاده کنید. در قسمت آخر نیز محل قرار گیری کابل VGA می باشد. پس از مشاهده این بخش، نوبت وصل کردن سیم برق به دستگاه هوشمند است.
• این دستگاه با داشتن ورودی OPS ، قابلیت ارتقا به یک دستگاه windows را نیز دارد.

اسمارت برد جی پلاس (نمایشگر لمسی) 65 اینچی مدل GSB-65JB
درگاه های وردی
اسمارت برد جی پلاس (نمایشگر لمسی) 65 اینچی مدل GSB-65JB
سیستم عامل و رابط کاربری

راه اندازی اسمارت برد جی پلاس

پس از روشن کردن دستگاه، در اولین لحظه لوگوی سیستم عامل اندروید را مشاهده خواهید کرد. که در حال پردازش است. زمانی که فرایند پردازش سیستم عامل به اتمام رسید. دستگاه در مدت زمان خیلی کوتاه آماده به کار خواهد بود. در این حالت چند منوی اصلی را مشاهده خواهید کرد، همچنین دو فلش کوچک در سمت راست و چپ وجود دارند. که در ارایه پرزنت ها و آموزش های حرفه ای همراه شما خواهند بود.زمانی که فلش سمت چپ را لمس می کنید. منوهای تنظیمات (وای فای، اتصالات، درگاه های ورودی – خروجی و…) گزینه یادداشت جدید و دکمه های بازگشت قابل مشاهده خواهند بود. در بخش بعدی برنامه های ضروری خود سیستم عامل مانند ماشین حساب، شمارش معکوس و عکس برداری از صفحه (Screen Shot) و…. نیز وجود دارند.

ویژگی های کاربردی

قابلیت فوکوس موضوعی

با تکیه بر این ویژگی، امکان جلب توجه مخاطبان به نقطه ای خاص فراهم می گردد. به عنوان مثال اگر بخواهید عکس یا متن خاصی را به شاگردان یا همکاران خود نشان دهید، با فعال کردن قابلیت فوکوس
تمامی بخش های صفحه تاریک خواهند شد و فقط بخشی که مد نظر شماست روشن خواهد ماند تا آن بخش بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

نظرسنجی

طرز استفاده از این ویژگی کاربردی بدین صورت است که ابتدا باید سوال خود را بنویسید و سپس می توانید گزین ههای رای گیری را به آن اضافه کنید. برای استفاده از این قابلیت، همکاران یا حاضرین از طریق اسکن QR ساخته شده توسط اسمارت برد جی پاس، م یتوانند رای خود را ثبت کنند. منوی بعدی دقیقاً همان گزینها ی است که در تمامی گوش یهای اندرویدی وجود دارد، با این گزینه می توانید تمام برنام ههای باز شده را به صورت گروهی ببندید.

اسکرین شات

از هر بخش صفحه و در هر اندازه ای، امکان اسکرین شات گرفتن وجود دارد که عکس ها در همان لحظه در بخش پوشه ها ذخیره خواهند شد. و امکان ارسال اسکرین شات و اطلاعات به صورت ایمیل و بارکد وجود دارد.

ذخیره در انواع فرمت ها

این دستگاه قابلیت ذخیره سازی عکس ها در فرمت های رایج ( PNG ,PDF ) را در حافظه داخلی، فلش مموری، هارد دیسک و … دارا می باشد. و قابلیت اجرای تمامی فایل های OFFICE ,PDF را دارد.

منوی سریع

برای دسترسی سری عتر به منوها (Quick Menu) فقط کافی است تا دو انگشت خود را به صورت همزمان روی صفحه نگه دارید. تا منو برای شما باز شود. این منو در هر بخش از صفحه قابل انتقال خواهد بود.

نحوه دسترسی به محتوا و برنامه ها

آیکونی به شکل یک پوشه در صفحه اصلی قرار دارد. زمانی که این آیکون را لمس می کنید وارد بخش فایل ها خواهید شد که در اینجا عکس ها، کلیپ ها، فایل های صوتی برنامه های اندرویدی قابل مشاهده خواهند. بود. آیکون بعدی که در وسط صفحه اصلی قرار دارد. برنامه ها و اپلکیشن های نصب شده را به صورت سریع به شما نشان میدهد. توجه داشته باشید که اسمارت برد جی پلاس از برنامه های اندرویدی پشتیبانی کرده. که از مهمترین آنها می توان به اپلیکیشن بازار و برنام ههای آموزشی و سرگرمی دیگر اشاره کرد.

نکته: اسمارت برد جی پاس امکان تغییر زبان انگلیسی به فارسی و تایپ کردن به زبان فارسی را دارد. و هیچ مشکلی هنگام تایپ کردن وجود نخواهد داشت.

نحوه فعالسازی بخش نوشتاری

  • مهم ترین مورد در صفحه اصلی، گزینه S-Write بوده که در سمت راست ساعت دستگاه، قرار گرفته است. پس از باز کردن این بخش، با کلی گزینه مهم و ضروری رو به رو خواهید شد. که در پرزنتیشن های حرفه ای، شما را یاری خواهند کرد.
  • اولین گزینه، انتخاب تصویر زمینه بر اساس سلیقه و نوع کاربری می باشد. برای مربی های رشته های ورزشی نیز زمینه با نقشه های ورزشی (زمین فوتبال، بسکتبال و…) قابل استفاده خواهند بود. این بخش بیشتر در زمینه آموزش مورد استفاده قرار می گیرد. فرض کنید که یک استاد موسیقی هستید، امکان یادداشت نت ها و نشان دادن آن به راحتی امکان پذیر است.
    نکته: اسمارت برد جی پاس قابلیت استفاده از Screen Recording جهت برگزاری کلاس و ضبط برنامه های آموزشی آنلاین و Tفلاین را دارد. و امکان ذخیره صفحه یادداشت، اجرا و ویرایش آن در جلسات بعدی و کلاس های درس و ارسال مطالب را دارا می باشد.
  • اسمارت برد جی پلاس (نمایشگر لمسی) 65 اینچی مدل GSB-65JB
    نمایشگر لمسی جی پلاس (برد هوشمند) ۸۶ اینچی مدل GSB-86JB

    اسمارت برد جی پلاس (نمایشگر لمسی) 65 اینچی مدل GSB-65JB
    اسمارت برد (نمایشگر لمسی) جی پلاس (+G) مدل GSB-65JB

قلم شگفت انگیز اسمارت برد جی پلاس را فراموش نکنید

• این قلم از هر دو طرف قابل استفاده خواهد بود. که در گزینه بعدی با استفاده از آن می توانید نوع ساختار، رنگ و حالت نوشتن را تغییر دهید. اگر به اشتباه خط یا شکلی ایجاد کردید، پاک کردن آن از طریق قلم یا کف دست (مانند یک تخته پاک کن) امکان پذیر است

• یک گزینه دیگر به شکل خودنویس وجود دارد. با استفاده از این مورد، زمانی که شکلی را رسم می کنید یا اسمی می نویسید، به صورت هوشمند پردازش خواهد شد. که خط ها یا پیکسل های اضافی حذف خواهند شد. (این مورد طرح و نوشته شما را زیباتر خواهد کرد).

• امکان نوشتن بر روی تمامی صفحات اکسل و پاور پوینت وجود دارد.

• تمامی شکل ها و رسم ها قابلیت کپی شدن (Duplicate) را دارند که می توانید آنها را در هر بخش دیگر صفحه قرار دهید.

• در بخش دیگر می توانید یادآوری ها و نکته های مهم پرزنتیشن خود را به صورت موردی در صفحه یادداشت ها اضافه کنید. در این بخش قابلیت تغییر رنگ پشت زمینه صفحه یادداشت نیز وجود دارد.

نکات مهم

نکته مهم: زمانی که در حال پخش فیلم آموزشی یا پرزنت خود هستید. جلو یا عقب بردن فیلم با یک لمس ساده و در لحظه امکان پذیر است. که از ویژگی خوب این محصول در بخش مولتی مدیا به حساب می آید.• همچنین امکان اضافه کردن هر فایلی مانند عکس به صفحه اصلی وجود دارد. که می توانید سایز آن را تغییر دهید یا در هر بخشی از صفحه نمایش قرار دهید.
• برای مدرسان و افرادی که قصد دارند پرزنت های خود را به صورت گروهی اما در صفحه های جدا ارائه دهند، این امکان فراهم شده تا هیچ تداخلی در صفحات دیگران ایجاد نشود.

اسمارت برد جی پلاس (نمایشگر لمسی) 65 اینچی مدل GSB-65JB
برد هوسمند (نمایشگر لمسی) جی پلاس (+G) مدل GSB-65JB

دانلود کاتالوگ محصولات جی پلاس

برچسب‌های مرتبط با اسمارت برد جی پلاس:

توضیحات تکمیلی

اندازه

65 inch

رزولوشن

2160×3840

میزان روشنایی

400cd/m2

کنتراست

1200:1

رنگ صفحه

( 1.07 میلیارد رنگ ) 10 بیت

زاویه دید

عمودی 178 درجه، افقی 178 درجه

فرکانس

60Hz

زمان پاسخگویی

8m

پردازنده مرکزی

ARM A73+A53, Quad core 1.5GHz

مادربرد

MSD6A8386

پردازنده گرافیکی

Mali G51

حافظه داخلی

16 GB

حافظه RAM

3 GB

سیستم عامل

Android 8.0

نرم افزار ارتباطی

E-share

قابلیت لمسی

IR touch, Hight-precision, 20 point

لوازم جانبی

ریموت کنترل، کابل برق، قلم لمسی، کابل USB ، کابل
HDMI ، براکت دیواری، دفترچه، دانگل Wifi

ورودی TYPE

✔️

ورودی LAN

2 عدد

خروجی HDMI

✔️

ورودی DP

✔️

ورودی VGA

✔️

ورودی AV

✔️

خروجی AV

✔️

SPDIF

✔️

ورودی USB

2 عدد

Touch USB

✔️

RS232

✔️

Audio out

✔️

ابعاد

1506.3mm x 96.1mm x 901.3mm

وزن

42±1.5 kg

رنگ

مشکی مات

گارانتی

24 ماهه گلدیران

کاتالوگ محصول

دانلود کاتالوگ محصولات جی پلاس

گالری تصاویر

3 reviews for اسمارت برد جی پلاس (نمایشگر لمسی) ۶۵ اینچی مدل GSB-65JB

  1. علی شفیعی

    برای مشاوره جهت خرید و دریافت اطلاعات تکمیلی با ما تماس بگیرید.

  2. رستم اسفندیاری

    اسمارت برد های سی تاچ واقعا کیفیت بهتری نسبت به بقیه محصولات دارند.

  3. سحر شمشیری

    سلام وقت به خیر ، قلم رو باید جدا تهیه کنیم یا همراهش هست؟

    • علی شفیعی

      سلام وقت شما بخیر همراه دستگاه دو عدد قلم هست

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *