ویدئو پروژکتور بنکیو کلاسی(BenQ) مدل BenQ MS506

benq logoo
(1 customer review)

۹،۸۰۰،۰۰۰ تومان

تکنولوژی ساخت: DLP

وضوح تصویر (رزولوشن): SVGA – 800*600 Dpi

شدت روشنایی: 3000 انسی لومن

نسبت کنتراست تصویر:13000:1

عمر لامپ : 6000 ساعت در حالت اقتصادی

درگاه های اتصال: USB – SVideo – Composite Video – Audio – RS232

گارانتی: 18 ماهه دیتوس

ناموجود

توضیحات

معرفی ویدئو پروژکتور بنکیو مدل BenQ MS506

ویدئو پروژکتور بنکیو MS 506، یک دستگاه دوست دار محیط زیست و بسیار مقرون به صرفه با کاربری آموزشی و کلاسی است. که وزن کمتر از ۲ کیلوگرم، روشنایی بالا امکان حمل و نقل آسان و استفاده در اتاق های روشن را برای شما فراهم کرده است.

ویدئو پروژکتور بنکیو
ویدئو پروژکتور بنکیو

طراحی هوشمندانه

مدل بنکیو MS506 با طراحی کوچک و سبک از قابلیت های سایر برندهای پروژکتور برای ارائه های روزانه در کلاس درس مدارس برخوردار است. این پروژکتور با داشتن روشنایی بسیار خوب ۳۲۰۰ انسی لومن و کنتراست ۱ به ۱۳.۰۰۰ تصاویری خوبی را بر روی پرده به نمایش می گذارد. این ویژگی ها برای دستگاهی با این قیمت فراتر از انتظار است. این ویدئو پروژکتور همواره ارزانترین دستگاه یازار بشمار می آید و تنها ایراد آن نداشتن پورت اتصال HDMI می باشد. طول عمر لامپ حالت اقتصادی هوشمندانه MS506 برابر ۱۰.۰۰۰ ساعت می باشد.

مشخصات ویدئو پروژکتور بنکیو ms506

نگران نور محیط نباشید
شدت روشنایی MS506 برابر با ۳۲۰۰ لومن است. به این ترتیب نیازی به تاریک بودن محیط نبوده و می توان با حفظ وضوح نصویر ارائه شده، با لامپ های روشن در کلاس های درس مدارس،امکان بحث و گفتگو، همفکری و یادداشت برداری را فراهم کرد. روشنایی بالا باعث افزایش کیفیت تصاویر و ویدئو ها با رنگهای طبیعی و زنده و همچنین نمایش جزئیات دقیق و وضوح بالای متن ها و نمودارها می شود.

ویدئو پروژکتور بنکیو
ویدئو پروژکتور بنکیو

کنتراست بالا ، نوشته های واضح و روشن

پروژکتور از کنتراست بالای ۱ به ۱۳.۰۰۰ برخوردار است. این ویژگی مهم باعث می شود که همه نمودارها، گراف ها و متن های نوشته شده در آن ها با جزئیات دقیق روی پرده مشخص شوند و به این ترتیب ارائه دهندگان و مخاطبان برای تشخیض جزئیات ارائه دچار مشکل نشده و تمرکزشان را در طول جلسه حفظ می کنند. بنابراین این فاکتور یکی از عواملی است که می تواند منجر به بالارفتن کیفیت و اثرگذاری ارائه شما شود.

رزولوشن

رزولوشن این پروژکتور SVGA یعنی ۸۰۰×۶۰۰ پیکسل است. این رزولوشن مناسب برای پاورپوینت، متن، داده ها و تصاویر ساده است، اما برای تماشای فیلم ها مناسب نمی باشد. برای تماشای فیلم با کیفیت بر روی پرده، حداقل رزولوشن XGA مورد نیاز است. با استفاده از این پروژکتور اگرچه به دلیل رزولوشن نسبتا کم، جزئیات باکیفیت بالا ارائه نمی شوند ولی MS506 قادربه تولید یک تصویر روشن بر روی دیوار تا اندازه ۳۰۰ اینچ می باشد.

پورتهای ورودی

با نگاهی به پورتهای این پروژکتور، BenQ MS506 فاقد پورت HDMI می باشد. بنکیو ۵۰۶ دارای پورن های S-Video ,Audio, VGA می باشد.

ویدئو پروژکتور بنکیو
ویدئو پروژکتور بنکیو

نصب سریع

شرکت بنکیو در طراحی جدید خود برای کنترل ریموت، یک دکمه اختصاصی Quick Install تعبیه کرده است. که کاربر با فشار دادن آن بلافاصله به توابع قابل تنظیم مانند Pattern Test و Keystone به طور مستقیم و بدون انتخاب منوهای داخلی در صفحه نمایش دسترسی پیدا می کند. و با استفاده از آن ها بدون سرگردانی در بین گزینه های مختلف منوی دستگاه، می تواند به سرعت تنظیمات را انجام و کار ارائه خود را آغاز کند.

 

تصحیح زاویه تصویر

با توجه به اثر تراپزی زمانی که پروژکتور در جایی خارج از مرکز پرده نمایش قرار میگیرد، تصویر دچار اعوجاج می شود. همانطور که می دانید در بسیاری از مواقع امکان قرارگیری پروژکتور درست در مرکز نیست. ویژگی تصحیح زاویه تصویر (Keystone)، این مشکل را به شکل نرم افزاری برطرف کرده; و یک تصویر مربعی حرفه ای را برای شما فراهم میکند. به این ترتیب شما می توانید پروژکتور را در هر جایی از اتاق که برایتان مقدور بود مستقر کرده و با تنظیم keystone تصویر مربعی را داشته باشید.

تکنولوژیDLP

با تکنولوژی DLP کیفیت تصویر عالی را خواهید داشت. هم اکنون در اکثر سینماهای دیجیتال جهان از این تکنولوژی استفاده می شود و شرکت بنکیو بیشترین فروش را داراست. میکرو آینه های فوق العاده با دوام تراشه DLP و طراحی موتور DLP تقریبا مهر و موم شده است. به این معنی که پروژکتورهای DLP شرکت بنکیو که MS531 نیز یکی از آن هاست; با گذر زمان هیچ گونه افت کیفیت تصویری نخواهند داشت. پروژکتورهای بنکیو با حذف کردن اثر حرارت و گرد و غبار، به همان کیفیت روز اول کار می کنند و تنها نیاز به یک تعویض لامپ ساده می باشد.

وضوح و ظرافت فوق العاده

با نیاز روز افزون صنعت به کنتراست های بالا، بنکیو نیز به تولید بیشترین sharpness تعریف شده; برای دستیابی یه جزئیات دقیق و شفاف و متن های واضح و روشن پرداخته است. این کار با اعمال حداکثر فضابرای تک تک پیکسل ها و استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد SmartEco انجام شده است. این موارد در تصویر زیر نشان داده شده است.

بهینه سازی مصرف انرژِی ویدئو پروژکتور بنکیو

ویدئو پروژکتورهای بنکیو، دارای یک سری قابلیتها به منظور جلوگیری از هدر رفتن برق هستند. به این ترتیب که در شرایط مختلف حالتهای عملکردی متفاوتی را دارند که به شرح زیر می باشد:

A-حالت smart eco

در این حالت، دستگاه محتوای ورودی رامورد ارزیابی قرار می دهد. تا میزان نور لازم را جهت رسیدن به رنگ و کنتراست بهینه، تعیین نماید که به این ترتیب در حین ارسال تصویری با کیفیت مطلوب و بدون جبران سازی،تا ۷۰ درصد در توان لامپ صرفه جویی می گردد.

B- حالت Eco blank

این حالت مربوط به زمانی است که دستگاه هیچ سیگنالی در ورودی خود دریافت نمی کند. و با گذشت ۳ دقیقه از غیر فعال ماندن پروژکتور این حالت به صورت خودکار فعال شده و به این ترتیب هم از اختلال های احتمالی جلوگیری می شود و هم ازاتلاف انرژی برق.

C- حالت خاموش شدن خودکار یا Auto power off

ویدئو پروژکتورهای تجاری بنکیو پس از ۲۰ دقیقه غیر فعال شدن دستگاه، برای جلوگیری از اتلاف انرژی خاموش می شوند. همچنین بسیار دیده می شود که آموزگاران در پایان کلاس، خاموش کردن ویدئو پروژکتور را فراموش کرده اند که این ویژگی این نگرانی را نیز به سادگی حل کرده است.
نکته: این حالتهای سه گانه به صورت دستی و با ریموت کنترل دستگاه نیز قابل تنظیم می باشند.
۰.۵ وات در حالت آماده باش (Stand by)
زمانیکه دستگاه در حالت استند بای قرار میگیرد، مصرف توان آن به ۰.۵ وات کاهش می یابد و به این ترتیب کمترین مصرف انرژی را در این حالت که دستگاه در حال استفاده نیست ولی متصل است.

حالت lamp save

در این حالت قدرت لامپ به صورت دینامیکی، با توجه به محتوای ورودی تنظیم می گردد که باعث افزایش طول عمر لامپ تا ۵۰ درصد نسبت به حالت نرمال میشود . این ویژگی بسیار مهم ویدئو پروژکتور MS506، با صرفه جویی در مصرف انرژی ، افزایش طول عمر مفید لامپ و کاهش تعداد لامپهای مصرفی، کمک شایانی به محیط زیست محسوب میشود.

جمع بندی

در این دستگاه بعلت رزولوشن پایین SVGA یعنی تعداد پیکسل ۴۸۰.۰۰۰=۶۰۰*۸۰۰ دارای کیفیت تصویر بالا نمی باشد. و مناسب برای مصارف کلاس درس مدرسه بعلت محدودیت بودجه مدارس می باشد. این دیتا پروژکتور دارای مشخصات تقریبا مشابه با پروژکتور بنکیو MS527 و بنکیو MS550 می باشد.

ویدئو آنباکیسنگ محصول

برچسب‌های مرتبط با ویدئو پروژکتور بنکیو

پروژکتور benq 535
قیمت ویدیو پروژکتور اپسون مدل eb x05
ویدئو پروژکتور benq mx611
ویدئو پروژکتور w96
ویدئو پروژکتور بنکیو مدل eh-600
ویدئو پروژکتور بنکیو مدل mx 535

توضیحات تکمیلی

ابعاد

88.7 × 222 × 283 میلی متر

وزن

1.8 کیلوگرم

نوع لنز

DLP

فاصله کانونی

23.1 – 21 میلی متر

وضوح تصویر

800×600, SVGA

کیفیت استاندارد نمایشگر

600 × 800 Pixels

بیشترین حد کیفیت نمایشگر

1200 × 1600 UXGA Pixels

کنتراست

13000:1

شدت روشنایی(ANSI lumens)

3200 لومن

نسبت تصویر (Aspect Ratio)

4:3

قابلیت نمایش تصاویر ورودی

NTSC, PAL, SECAM

سایز نمایشگر

53 اینچ

فاصله تا پرده نمایش

2 متر

رزولوشن نمایشگر

600 × 800 Pixels

چکیده

دارد

خروجی S-Video

دارد

پورت HDMI

ندارد

تعداد ورودی رایانه

2

ورودی شبکه

ندارد

پورت آدیو

دارد

پورت VGA

دارد

کامپوننت

ندارد

کامپوزیت

ندارد

USB

ندارد

ورودی میکروفن

دارد

Wifi

ندارد

بلندگو

دارد

مشخصات بلندگو

یک عدد بلندگوی 2 وات

قابلیت نمایش سه بعدی تصاویر

بله

قابلیت پخش مستقیم

فیلم , فایل صدا

منبع تغذیه

برق شهری

مصرف برق

270 وات

سایر مشخصات

دارای پورت USB-mini

اقلام همراه دستگاه

Remote Control w/ Battery
Power Cord (by region)
Quick Start Guide
VGA (D-sub 15pin) Cable

1 review for ویدئو پروژکتور بنکیو کلاسی(BenQ) مدل BenQ MS506

  1. علی شفیعی

    برای مشاوره جهت خرید و دریافت اطلاعات تکمیلی با ما تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *