ویدئو پروژکتور ویویتک (VIVITEK) مدل vivitek d552

Brands slogo size for solarism copy 2
(1 بررسی مشتری)

۵،۰۰۰،۰۰۰ تومان

تکنولوژی ساخت: DLP

وزن : 1.98 کیلوگرم

محل اتصال : زمین , سقف

نوع لامپ : 162 وات

طول عمر لامپ : 4000 ساعت

پورت HDMI : دارد

کامپوزیت : دارد

ورودی میکروفن : دارد

 

ناموجود

توضیحات

معرفی ویدئو پروژکتور ویویتک

ویدئو پروژکتور ویویتک; ویویتک VIVITEK یکی از برندهای نسبتاً مطرح در زمینه تولید ویدئو پروژکتور می باشد. یکی از دلایل این شهرت، ساخت و تولید انواع ویدئو پروژکتور با قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی است. که عموم مصرف کنندگان خانگی را با این برند آشنا ساخته است. تکنولوژی ساخت دیتا پروژکتورهای ویویتک DLP بوده که محصول کمپانی Texas Instruments آمریکا می باشد. یکی از این ویدئو پروژکتورها دستگاه D552 میباشد که برای کلاسهای آموزشی ومصارف تفریحی و سرگرمی بسیار مناسب است. هم چنین شما می توانید این دستگاه دوست داشتنی را به عنوان سینمای خانگی استفاده نمائید. اگر میخواهید بیشتر در مورد این دستگاه بدانید با ما در نقد و بررسی آن همراه شوید.

این پروژکتور زیبا با وزن ۲.۳ کیلوگرم برای شما کاربران عزیز بسیار ایده آل بوده; و شما میتوانید آن را به راحتی حمل کرده و برای مصارف پرتابل (سیار) استفاده کنید. و یا اینکه آن را به صورت ثابت روی سقف نصب نمائید.

ویدئو پروژکتور ویویتک (VIVITEK) مدل vivitek d552
ویدئو پروژکتور ویویتک (VIVITEK) مدل vivitek d552

نکات مهم پیش از خرید ویدئو پروژکتور ویویتک :

برای خرید یک پروژکتور باید به تمامی ویژگی های آن توجه کنید تا بتوانید تصاویر خود را با کیفیت خوبی تماشا نمائید . این پروژکتور با داشتن روشنایی ۳۰۰۰ لومن (واحد اندازه گیری شدت روشنایی) قادر است. در فضای نسبتاً روشن تصاویر را با کیفیت خوب به نمایش بگذارد و هم چنین کنتراست ۱۵۰۰۰:۱ این دستگاه باعث بهتر شدن کیفیت و وضوح تصویر میشود. تکنولوژی پخش این دستگاه DLP میباشد که باعث میشود به مرور زمان کیفیت وشفافیت پخش تصاویر کاسته نشود.

پخش تصویر

این دستگاه قابلیت پخش تصویر از ۲۳ تا ۲۵۶ اینچ روی پرده نمایش را دارد. که میتوان بهترین کیفیت تصویر را در بازه ۴۰ تا ۲۱۰ اینچی مشاهده نمود. نسبت ابعاد تصویر که همان Aspect Ratio نام دارد، نسبت پهنا به ارتفاع یک تصویر محسوب می شود; که در این پروژکتور تصاویر در ابعاد ۴:۳ مشاهده می شوند. این دستگاه دارای رزولوشن SVGA (مخفف عبارت Super Video Graphics Adapter) با ۶۰۰*۸۰۰ پیکسل می باشد که قادر است. تصاویر را با کیفیت و وضوح نسبتاً خوبی به نمایش بگذارد.

قابلیت اصلاح تصویر

پروژکتور D552 امکان اصلاح تصویر ذوزنقه ای (Keystone) را در حالت عمودی تا ۴۰+/- درجه به صورت دستی برای شما فراهم میکند. چنانچه دستگاه دیتا پروژکتور در یک زاویه رو به بالا نسبت به پرده نمایش قرار بگیرد این تصویر به سمت عمودی می چرخد تا به صورت موازی با پرده نمایش پخش شود.

پخش سه بعدی

دستگاه D552 با قابلیت پخش ۳D READY برای بسیاری از کاربران مناسب می باشد. برای بازی کردن، هیچ چیزی نمی تواند بر تجربه ی صفحه ی نمایش بزرگ سه بعدی یک پروژکتور غلبه کند. در آموزش، می توان از آن برای نمایش نمودارها، اشکال و اشیاء سه بعدی از مسائل الکترونیکی تا مجسمه های دروس تاریخ استفاده کرد. پس اگر به دنبال تماشای تصاویر سه بعدی هستید به شما این پروژکتور را پیشنهاد می دهیم.

لامپ این دستگاه ۱۹۰ وات است که در حالت عادی ۵۰۰۰ ساعت عمر می کند و در حالت اکو (ECO) طول عمر آن به ۶۰۰۰ افزایش می یابد. لازم به ذکر است که لامپ دستگاه پس از مرور زمان کیفیت خود را از دست می دهد و در نهایت از کار می افتد ولی شما میتوانید لامپ را به راحتی تعویض نمائید . همچنین مصرف برق این دستگاه ۲۴۰ وات است و زمانی که شما این دستگاه را در حالت آماده به کار (Stand By) قرار می دهید. باعث می شود که مصرف انرژی این دستگاه به حداقل مصرف خود یعنی ۰.۵ وات برسد.

ویدئو پروژکتور ویویتک (VIVITEK) مدل vivitek d552
ویدئو پروژکتور ویویتک (VIVITEK) مدل vivitek d552

سخن آخر:

در قسمت آخر میخواهیم در مورد پورت های این دستگاه صحبت کنیم که از دیگر ویژگی های این دستگاه  محسوب می شوند. D552 دارای دو ورودی کامپیوتر و خروجی مانیتور است. که شما میتوانید لپ تاپ و یا کامپیوتر خود را به پروژکتور وصل کنید. یک ورودی ویدئو برای وصل کردن کنسول های مختلف مانند تلویزیون و پورت Svideo برای پخش تصاویر از ویدئوهای قدیمی و پورت RS232C برای کامپیوتر یا کنترل کننده ی دیگر از دیگر پورتهای این دستگاه محسوب می شوند. این دستگاه دارای یک ورودی/خروجی صدا است. و با پورت USB-B موجود کنترل دستگاه به وسیله ماوس را در اختیار دارید. این پروژکتور دارای یک بلندگوی ۲ وات است که برای فضاهای کوچک با جمعیت کم مناسب است. ولی برای فضاهای بزرگ، شما به بلندگوی قوی تری نیاز دارید.

نصب و استفاده آسان و سازگاری با محیط زیست از ویژگی های برجسته این پروژکتور به شمار می آیند. در نتیجه این دستگاه میتواند انتخاب مناسبی برای شما در محیط­های مختلف باشد. ولی از طرفی نداشتن پورت­ HDMI (با پورت HDMI میتوانید از یک دستگاه پخش کننده تصویر را با کیفیت خوب پخش نمایید) نقطه ضعف این دستگاه محسوب می شود.

نکات مهم :

  • هیچ وقت اجسام را روی دستگاه، زمان استفاده قرار ندهید.
  • حتماً اطراف فن خنک کننده و فیلتر دستگاه خالی باشد.

دانلود دفترچه راهنمای محصول

برچسب های مرتبط با ویدئو پروژکتور ویویتک:

  •  نمایندگی پروژکتور ویویتک

 

 

توضیحات تکمیلی

سیستم نمایش

Single 0.65" DLP® Technology by Texas Instruments

رزولیشن

UXGA 1600 x 1200

اندازه صفحه نمایش

23 – 256 اینچ / 1 – 7.6 متر

فاصله تا صفحه نمایش

3.28 – 32.8 فوت / 1.0 – 10 متر

نوع لامپ

190 وات

طول عمر لامپ

5000 / 6000 ساعت

شدت نور

3000 لومن

نسبت تفکیک پذیری

15,000:1

نسبت تصویر

4:3, 16:9

عمق رنگ

30bits, 1.07B Color

سیگنال ورودی

SDTV (480i, 576i), EDTV (480p, 576p), HDTV (720p, 1080i/p), NTSC (M, 3.58/4.43 MHz), PAL B, D, G, H, I, M, N Fh: 15–91KHz, Fv: 24–120Hz

سازگاری با کامپیوتر

UXGA, WXGA, SXGA+, SXGA, XGA, SVGA, VGA Resized; VESA Standards; PC and Macintosh Compatible

اتصالات

VGA-In (x2), VGA-Out, Composite Video, S-Video, Mini-Jack Audio-In, Mini-Jack Audio-Out, RS-232c, Mini-USB Service

صدا

2w

منبع نیرو

100~240VAC Auto Switching, 50/60Hz universal 240W typ / <0.5W stand-by mode

شرایط محیطی

دما: 41ºF–95ºF / 5ºC–35ºC

نویز

Normal 35dB / Eco-Mode 32dB

لوازم همراه

AC Power Cord, VGA Cable, Remote Control, Batteries for Remote, User Manual (CD), Warranty Card

1 دیدگاه برای ویدئو پروژکتور ویویتک (VIVITEK) مدل vivitek d552

  1. علی شفیعی

    برای مشاوره جهت خرید و دریافت اطلاعات تکمیلی با ما تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *