مانیتور صنعتی ۶۵ اینچ جی پلاس (Gplus) مدل GDS-65KU45

g plus logo 1
(1 customer review)

۸۵،۰۰۰،۰۰۰ تومان

بلندگو (اسپیکر): دارد

نوع پنل: IPS

نور پس‌زمینه: LED

رزولوشن: 2160 × 3840 پیکسل

پورت USB: دارد

پورت HDMI: دارد

پورت DVI: دارد

نوع مانیتور: اداری ، کاربری عمومی

نوع صفحه‌نمایش: براق

توضیحات

مانیتور صنعتی ۶۵ اینچ مدل GDS-65KU45 محصولی دیگر از شرکت جی پلاس می‌باشد. که با پنل شرکت LG طراحی شده و در سایز ۴۲.۵۱ اینچ به بازار کالای دیجیتال عرضه می‌شود. مانیتور صنعتی GDS-65KU45 با ابعاد۱۴۷۶x79x851 میلیمتر و وزن ۱۵ کیلوگرم تولید می‌شود. به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فرد این نمایشگرها در بسیاری از مراکز عمومی، تجاری، اداری، مراکز تفریحی و فروشگاه‌ها به‌منظور نمایش محتواهای تبلیغاتی مورداستفاده قرار می‌گیرد. این مانیتور را می‌توان از طریق پایه ۴۰۰ VESA 200x به‌راحتی بر روی دیوار نصب کرد.

مانیتور صنعتی 49 اینچ جی پلاس (Gplus) مدل GDS-49KU45مشخصات مانیتور صنعتی GDS-65KU45

صفحه‌نمایش مانیتور صنعتی جی پلاس از نوع D-LED edge با وضوح تصویر ۴K و امکان نمایش ۱.۰۷ میلیون رنگ می‌باشد. همچنین این محصول از شدت روشنایی ۵۰۰ نیت و نسبت تصویر ۱۶:۹ با کنتراست ۱۱۰۰:۱ برخوردار می‌باشد. که تصاویر را به‌صورت کاملاً واضح در محیط‌های پرنور به نمایش درمی‌آورد.

شایان به ذکر است که میزان زاویه دید این محصول برابر با ۱۷۸ درجه است که می‌توانید در تمامی زوایا تصاویر را باکیفیت بهتری مشاهده نمایید.

مانیتور صنعتی

مانیتور صنعتی چیست؟

مانیتور صنعتی یکی از کالاهای اساسی مورداستفاده در صنایع مختلف است. از نظر کاربردی مشابه ویدئو وال‌ها هست. به همین دلیل در مقالات بسیاری سایت‌ها در معرفی این محصول کوتاهی می‌شود. تفاوت مهم این محصول با ویدئو وال‌ها در این است که مانیتورهای صنعتی به‌صورت تکی نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد. درصورتی‌که برای استفاده از ویدئو وال‌ها باید چند ویدئو وال تهیه شود. به همین دلیل در بسیاری از مراکز اداری و تجاری به دلیل اشغال فضای کمتر می‌تواند گزینه‌ای مناسب‌تری نسبت به ویدئو وال‌ها باشد.

مانیتورهای صنعتی ویژگی‌ها و کاربردهای خاص خود را دارند که این محصول را از نمایشگر عادی با کارکرد معمولی موجود در بازار مجزا می‌کنند. متأسفانه قیمت بالاتر نمایشگرهای صنعتی نسبت به سایر مانیتورها باعث می‌شود تا صاحبان صنایع و مشاغل خاص ویژگی‌های مهم نمایشگر صنعتی را نادیده گرفته و از مانیتورهایی که مناسب مصارف خانگی و شرکتی هستند. برای این‌گونه مصارف تجاری استفاده کنند فروشگاه سولاریسم در این مقاله تلاش می‌کند. تا برخی از ویژگی‌ها و کاربردهای مانیتورهای صنعتی را بازگو نماید:

مانیتور صنعتی

ویژگی‌های مانیتور صنعتی:

کارکرد ۲۴ ساعته:

صنایع و مشاغل بسیاری وجود دارند که نیاز به نمایشگرهای روشن برای کار دارند. استفاده از مانیتورهایی با مصارف خانگی و شرکتی به‌جای مانیتور صنعتی می‌تواند مشکلاتی نظیر گرم‌شدن بیش از حد استاندارد، سوختن برد، سوختن پیکسل‌های نمایش مانیتور به وجود آورد. اگر نیاز به یک نمایشگر با روشنایی ۲۴ ساعت دارید ما به شما استفاده از مانیتور صنعتی را پیشنهاد می‌کنیم.

industrial monitor

درجه حفاظت:

آی پی یا Ingress Protection: تجهیزات در مقابل ورود گردوخاک و آب و رطوبت را توضیح می‌دهد. که مطابق جداول استانداردهای جهانی عدد اول درجه حفاظت در مقابل ورود ذرات جامد و عدد دوم درجه حفاظت در مقابل نفوذ آب و رطوبت را بیان می‌کند. در نتیجه در انتخاب مانیتور صنعتی باید به عدد ip توجه نمود.

اتصالات

نمایشگر صنعتی ال‌ای‌دی G-Plus مدل GDS-55KU45 دارای اتصالاتی است. که می‌توان به USB2.0، HDMI، Display Port، VGA، DVI-D، جک ۳.۵ میلیمتری صدا و پورت سریال RS232 نیز اشاره نمود. این مدل از نمایشگر صنعتی به دو اسپیکر با توان خروجی صدا ۵ وات مجهز شده و استفاده از آن برای نمایش تصاویر، ویدئوها، اسلایدها و غیره در محیط‌های عمومی مانند فروشگاه‌ها، مراکز اداری، تجاری، تفریحی و دیگر مراکزی که به نمایش محتواهای تبلیغاتی نیاز دارند، مناسب می‌باشد.

اتصلات

تازه‌سازی تصویر نمایشگر:

همان گونه که اطلاع دارید اگر شما از تصویر ثابتی برای نمایش استفاده می‌کنید، بعد از گذشت زمان این تصویر در نمایشگر ماندگاری پیدا می‌کند خصوصیت بارگذاری و رفرش تصویر در نمایشگرهای صنعتی باعث می‌شود پیکسل‌ها کیفیت خود را حفظ کنند.

جمع‌بندی

اگر کیفیت تصاویر برایتان بسیار اهمیت دارد؛ این نمایشگر صنعتی ۴K می‌تواند به‌خوبی پاسخگوی نیاز شما باشد. همان‌طور که اشاره شد، دارای امکانات و قابلیت‌های متعددی بوده و برای نمایش در بسیاری از مکان‌ها به‌صورت ۱۸ ساعته و ۷ روز هفته به کار می‌رود. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید با شماره موجود در بخش تماس با ما سایت فروشگاه سولاریسم تماس بگیرید.

مانیتور صنعتی

 

 برچسب‌های مرتبط با محصول مانیتور صنعتی ۶۵ اینچ

مانیتور صنعتی لمسی

مانیتور صنعتی پنتوس

مانیتور صنعتی شارپ

توضیحات تکمیلی

برند محصول

Gplus

شماره مدل

GDS-65KU45

برند سازنده پنل

LG

نوع پنل

IPS

ابعاد صفحه نمایش

65 اینچ

ابعاد محصول

1476x79x851

وزن

15Kg

نوع صفحه نمایش

D-LED edge

کیفیت تصویر

4K

نور پس زمینه

LED

رزولوشن

3840×2160

شدت روشنایی

500nits

نسبت کنتراست

1300:1

نسبت تصویر

16:9

نرخ بروز رسانی:

60Hz

زمان پاسخگویی:

6 میلی ثانیه

زاویه دید افقی /عمودی

178 درجه

بلندگوی داخلی

دارد

درجه بلندگو داخلی:

2x5W

نوع صفحه‌نمایش

براق

پورت VGA یا D-Sub

دارد

پورت USB

دارد

پورت HDMI

دارد

پورت DVI

دارد

Display Port

دارد

جک 3.5 میلیمتری صدا

دارد

پورت سریال

RS232

Mini DisplayPort

ندارد

پورت USB-C

ندارد

شناسه کالا

2800000720230

گارانتی

12 ماه گلدیران

گالری تصاویر

1 review for مانیتور صنعتی ۶۵ اینچ جی پلاس (Gplus) مدل GDS-65KU45

  1. علی شفیعی

    برای مشاوره جهت خرید و دریافت اطلاعات تکمیلی با ما تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *